SA-MP roleplay server mainly focused on gangs in San Andreas
 
HomeFAQPortalSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 [GSF] Grove Street Families - Discussion

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Next
AuthorMessage
[GSF]Brazy
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 3
Age : 23

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 8:08 pm

Hey all. I used to play here in grove...can i continue roleplaying or do i need to do anything to get back
Back to top Go down
stalkur
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1101

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 8:14 pm

I know ure old school, but imo, you should RP ur way back in, because you weren't that active back in the days either, and I remember you used to have some reports on yourself.Besides, you just made a forum account :/.
Back to top Go down
http://www.stalker.stalker
Predator
Post Lover
Post Lover
avatar

Posts : 485
Age : 19
Location : Bahrain

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 8:31 pm

Brazy lol make ur way back in and good to have u back Wink!!b
Back to top Go down
[GSF]Brazy
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 3
Age : 23

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 9:09 pm

Yeah im back in the story is i got from the pen after 6 years with ryder
Back to top Go down
Goldie_Loc
Hitman
Hitman
avatar

Posts : 255
Location : Ganton

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 9:39 pm

Shit Brazy wassup BRO!
Back to top Go down
Predator
Post Lover
Post Lover
avatar

Posts : 485
Age : 19
Location : Bahrain

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 9:43 pm

Braz PM me wut was ur IC name and rank back then?
Back to top Go down
[GSF]Brazy
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 3
Age : 23

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 10:57 pm

Wut up Goldiee my maan How you doin


ps. love ur alt acc Very Happy
Back to top Go down
Goldie_Loc
Hitman
Hitman
avatar

Posts : 255
Location : Ganton

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Tue Apr 23, 2013 11:05 pm

hell yeah haha

And his rank was Original Baby Gangsta
Back to top Go down
305
Legend
Legend
avatar

Posts : 505
Location : 305 Miami ☢☢☢ The ORIGINAL 305/Mia/M since the OLD School days

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 6:20 am

Dice#PRČIDIKT wrote:
Yeah Miami ix daaat.Your black Savanna is still waiting for you Very Happy and it's still on same place!Come back soon!

LOL I remember my ride, ohhh God, the missions & insanity I had with that old thing,... lowriding

lol, Im hoping 1 day I'l return, though life gets very buisy.. but anyhore.. GL to whoever is new & to the old school people who still remain.
scumbag dan <---- lol Dan is still here? =o
Back to top Go down
Predator
Post Lover
Post Lover
avatar

Posts : 485
Age : 19
Location : Bahrain

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 6:44 am

Miami there's always a seat for u ur welcome any time and I hope u return too I'm the new leader btw in summer we gonna have a blastin' RP hope ur with us Wink
Back to top Go down
D-Bo
Known Player
Known Player
avatar

Posts : 139
Location : Willowfield

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 12:28 pm

Aight then just a lil' something ICly I was locked down for 6 years and now I came back.I know everyone with who I was playing back then ICly.

And yeah I'm glad that you put me under OG rank so things are real heh...
Back to top Go down
stalkur
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1101

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 2:33 pm

Yeah, no problem, I put u as OG cause u r old school, and quite loyal.
Back to top Go down
http://www.stalker.stalker
Goldie_Loc
Hitman
Hitman
avatar

Posts : 255
Location : Ganton

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 2:43 pm

Hell yeah wsup

Ayo Miami what up? It's OG LOC here lool. I was OG Loc back in days and these missions were raw
Back to top Go down
D-Bo
Known Player
Known Player
avatar

Posts : 139
Location : Willowfield

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 2:50 pm

damn punk ass Miami xDD...I never tought we gon meet again fool
Back to top Go down
Predator
Post Lover
Post Lover
avatar

Posts : 485
Age : 19
Location : Bahrain

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 2:56 pm

Goldie remember when I said that one day all of old skool legends will return!! Well nikka I'm a psychic xD everything good happens in my leadership Wink
Back to top Go down
[AFK]Lil Dan
Golden Poster
Golden Poster
avatar

Posts : 1835
Age : 21
Location : Asylum

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 4:18 pm

305 wrote:
Dice#PRČIDIKT wrote:
Yeah Miami ix daaat.Your black Savanna is still waiting for you Very Happy and it's still on same place!Come back soon!

LOL I remember my ride, ohhh God, the missions & insanity I had with that old thing,... lowriding

lol, Im hoping 1 day I'l return, though life gets very buisy.. but anyhore.. GL to whoever is new & to the old school people who still remain.
scumbag dan <---- lol Dan is still here? =o

They will bury me on this forum :3
Back to top Go down
stalkur
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1101

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 5:57 pm

Guys, good news!I've just returned from the medical check-up, and the doctor said I'm allowed to use my hand until Monday, when they take the gyps off, so I'll be hopping IG right now for a bit.
Back to top Go down
http://www.stalker.stalker
Goldie_Loc
Hitman
Hitman
avatar

Posts : 255
Location : Ganton

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 6:14 pm

Yo yo, good to see Grove back on map! All my niggas and AO one love bro, keep up all of ya foo'z!
Back to top Go down
Dreezy
V.I.P
V.I.P
avatar

Posts : 268
Age : 19

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 8:49 pm

Enjoyed todays roleplay, I hope i can post some SS tomorrow. Smile
Back to top Go down
Goldie_Loc
Hitman
Hitman
avatar

Posts : 255
Location : Ganton

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Wed Apr 24, 2013 11:16 pm

Fo'sho we had dope rp, keep it up.
Back to top Go down
Goldie_Loc
Hitman
Hitman
avatar

Posts : 255
Location : Ganton

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Thu Apr 25, 2013 8:56 pm

Really nice RP with Katie, Keelo and Smack. Nice drive-by on da Ball-sacks haha and sad that Smack left!

Peace out to Smack!
Back to top Go down
stalkur
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1101

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Thu Apr 25, 2013 8:56 pm

Enjoyable RP today.See you all tomorrow Smile.
Back to top Go down
http://www.stalker.stalker
Гость
Guest



PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Fri Apr 26, 2013 7:16 pm

yo wsup ya'll... was fun meetin and rping with you guys i hope i can join gsf
Back to top Go down
Loc
Golden Poster
Golden Poster
avatar

Posts : 1677
Age : 19
Location : Balla Country.

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Fri Apr 26, 2013 7:24 pm

Guess who gonna join GSF ?
Back to top Go down
stalkur
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1101

PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   Fri Apr 26, 2013 7:34 pm

Imax wrote:
Guess who gonna join GSF ?
Ah, shit, hope it's not you!


Just kidding hahafun , it's good to have you in here.
Back to top Go down
http://www.stalker.stalker
Sponsored content




PostSubject: Re: [GSF] Grove Street Families - Discussion   

Back to top Go down
 
[GSF] Grove Street Families - Discussion
View previous topic View next topic Back to top 
Page 33 of 35Go to page : Previous  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Next
 Similar topics
-
» Beverly Street restrained from selling counterfeit A&F clothing
» OPEN FOR DISCUSSION -ONE GOOD COUNTER AS AN EXAMPLE
» The Next ObamaCare Mirage (from Wall street Journal)
» Asia Securities Direct FN Down after Dumith Fernando and Expolanka Kassim's backed York Street Partners bought the Stock Brokerage
» One Up On Wall Street

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
West Coast Life Roleplay :: Basket-
Jump to: